Datum objave: 17. lipnja 2025.
Kategorija: Terenska nastava

TERENSKA NASTAVA IMOTSKI

Zadnja aktivnost u okviru projekta „Lijepim ponašanjem po Lijepoj Našoj“ u kojem sudjeluju učenici naših posebnih razreda, održala se u ponedjeljak, 2. lipnja, odlaskom na terensku nastavu u Imotski.

Putovanje smo započeli kratkom vožnjom autocestom, a istraživanjem lokalnih cesta do lokaliteta Crljivica, na cesti između Ciste Velike i Ciste Provo. U Crljivici smo mogli razgledati najbrojniju skupinu stećaka (nadgrobnih spomenika) u Hrvatskoj koji su pod zaštitom UNESCO-a.

Put smo dalje nastavili prema Crvenom jezeru te smo pokušali, nažalost bezuspješno, ubaciti kamen. Legenda se u našem slučaj ipak potvrdila. Kratkom šetnjom, srećom nizbrdo, po toplom kasnoproljetnom danu uputili smo se do Modrog jezera. Ipak nam je slijedilo malo penjanja, prvo lijepom šetnicom s koje se pruža prekrasan pogled na jezero, a potom stazom prema kuli Topani.

Nakon kratkog odmora prošetali smo imotskim ulicama do Zavičajnog muzeja u kojem su nam domaćini predstavili bogatu zbirku od antike do 20. stoljeća. Mogli smo vidjeti narodnu nošnju, namještaj, antičke novčiće, mozaike, nakit, oružje i oruđe.

Završetak projekta smo proslavili zajedničkim ručkom tijekom kojeg su učenici mogli primijeniti pravila bontona o kojima smo razgovarali u školi. Nakon avantura po imotskim ulicama uputili smo se autocestom prema Splitu.

Pročitajte još

PUTEVIMA MARKA MARULIĆA

PUTEVIMA MARKA MARULIĆA

Učenici 7. b i 7. c razreda, u pratnji svojih nastavnica Hrvatskoga jezika - Ivane Mrduljaš i Zorane Litović Živaljić, sudjelovali su u projektnoj nastavi „Putevima Marka Marulića“. U Dioklecijanovoj palači posjetili su rodnu kuću Marka Marulića te Meštrovićev kip Oca...

Trećaši u Gorskom kotaru

Trećaši u Gorskom kotaru

U svibnju su učenici 3.a i 3.c s učiteljicama Nives, Brunom i Dubravkom realizirali četverodnevnu avanturu Škole u prirodi na prekrasnim lokacijama Gorskog kotara. Proveli su nezaboravne dane u prirodi, okruženi zelenilom i čistim zrakom, razvijali samostalnost i...

Skip to content