Datum objave: 28. veljače 2024.
Kategorija: NASLOVNICA | Projekti

NASILJE NIJE HRABROST!

Posljednje srijede u veljači obilježava se Dan ružičastih majica, odnosno dan borbe protiv vršnjačkog nasilja. Odlukom Hrvatskog Sabora 2017. godine proglašen je Nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja. Deset godina prije te odluke jedan srednjoškolac bio je žrtva vršnjačkog nasilja u kanadskom gradu Berwicku jer je u školu došao u majici ružičaste boje, a koju je nosio u znak podrške majci koja je bolovala od karcinoma. 

Sutradan su druga dvojica dječaka došli u ružičastim majicama kako bi mu pružili podršku, nakon njih uključio se cijeli razred, a kasnije i cijeli svijet. I naša se škola uključuje svake godine u obilježavanje ovoga dana, razgovorima, predavanjima, radionicama i različitim aktivnostima s ciljem da svaki dan bude bez nasilja. Dio uradaka i aktivnosti iz naše škole pogledajte u nastavku.

1.a – ORIGAMI MAJICE S PORUKAMA, POSJET DJEČAKA IZ PRIČE “KAMIL KOJI GLEDA RUKAMA”

2.b PREZENTACIJA (VIDEO) 

3.a – PANO S PORUKAMA

Grupni rad – PANO U ATRIJU

 Ne zaboravimo da možemo birati dobro svaki dan!

Pročitajte još

PROŠLA SEZONA STeama – NOVA SAMO ŠTO NIJE…

PROŠLA SEZONA STeama – NOVA SAMO ŠTO NIJE…

Projekt STeam dio je šireg programa A1 STEMfemme Junior koji je do sada obuhvatio više od 350 učenica i učenika. Nastao je u suradnji Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, pod vodstvom dr. sc. Zrinke Ristić Dedić i dr. sc. Borisa Jokića, te A1 Hrvatska, uz...

STeamovke gostovale na Radio Suncu

STeamovke gostovale na Radio Suncu

U sklopu priprema za Grand finale i završnu prezentaciju cjelogodišnjeg rada izvannastavne aktivnosti STeam Femme Junior, koja se održala 6. lipnja u Hrvatskom domu, učenice naše škole imale su priliku predstaviti svoj projekt i na valovima Radio Sunca. Na poziv...

KREATIVAN PRISTUP LEKTIRI

KREATIVAN PRISTUP LEKTIRI

AUTOR: Nina Bartulić, 7.b Učenici 7. b razreda su na satu Hrvatskoga jezika napravili zanimljiv uvod u svijet Homerovih epova. Nastavnica Ivana Mrduljaš zadala nam je izazovan projekt koji smo trebali odraditi nakon čitanja djela „Priče iz Ilijade i Odiseje“ grčkog...

Skip to content